مراحل برگزاری یک کمپین پیامکی

1. کلمه کلیدی ساده ای را انتخاب کنید که ارسال و نوشتن آن ساده باشد.

اکثر مشتریان شما با ارسال یک کلمه کلیدی از طریق پیامکی به یک شماره اختصاصی(با ارقام کم) به برنامه شما ملحق می شوند. کلمه کلیدی شما باید کوتاه باشند به دلیل اینکه اکثر مشتریان با مشکل کمبود وقت مواجه هستند، همچنین املای کلمه کلیدی باید ساده باشد.

 

 2. به نوع ارتباط خود دقیقآ توجه کنید.

هدف از ارسال پیامک باید برقراری یک ارتباط بلند مدت با مشتری باشد نه اینکه هر از چندگاه پیامی به مشتریان ارسال کنید. سعی کنید نام مشتریان را نیز در لیست ارسال خود نگهداری کنید تا با ارسال پیام های حاوی نام مشتری احساس شخصیسازی را در او تقویت کنید. چنین کاری باعث افزایش نرخ پاسخ می شود، اما در این کار زیاده روی نکرده و از حد خود تجاوز نکنید.

3. برای ملحق شدن مشتری به کمپین، پیشنهاد غیر قابل مقاومتی را به او ارائه کنید.

هر روز با پیامهای تبلیغاتی زیادی بمباران می شویم و مایلیم بدانیم که کدامیک از آنها به کار ما می آیند. همیشه از خود این سوال را بپرسید که مشتریان چرا باید به لیست ارسال شما ملحق شوند. خود را به جای مشتری بگذارید و از خود بپرسید که واقعآ از شما و کسب و کار شما چه می خواهد و همین نکات را در مورد پیام های خود لحاظ کنید. کلمه کلیدی خود را به دقت بررسی کنید،ایا کلمه جذابی است؟آیا توجه مشتریان را به خود جلب می کند؟

4. کمپین پیامکی را در همه فعالیت های تبلیغاتی خود لحاظ کنید.

از شماره اختصاصی و کلمه کلیدی خود در هر رسانه ای استفاده کنید مانند: تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، وبسایت، پا نوشت، ایمیل ها، تبلیغات چاپی، کالاها،ویترین فروشگاه، روی رسیدها و فاکتورها،روی محصولات، روی پیام صوتی موبایل خودتان و... کلمه کلیدی و شماره اختصاصی را در همه این موارد مورد استفاده قرار دهید.(در صورتی که بودجه شما اجازه می دهد، برای رسانه های تبلیغاتی متفاوت از کلمات کلیدی متفاوتی استفاده کنید تا بتوانید میزان تاثیر گذاری و موفقیت هر یک از این موارد را بسنجید). از امکانات  شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر نیز بهره ببرید.

5. پیام های تبلیغاتی ساده ای ارائه کنید.

بسته به رسانه تبلیغاتی شما، مشتریان زمان محدودی برای درک آنچه می گویید و کاری که باید انجام دهند دارند. برای مثال اگر قرار اسست از طریق رادیو تلویزیون برای یک کمپین پیامکی تبلیغ کنیدف با توجه به زمان محدود 30 تا 60 ثانیه ای که دراختیار دارید، باید حداقل 5 بار کلمه کلیدی و شماره اختصاصی را تکرار کنید.

اگر از طریق مجلات یا وبسایت ها یا روی بسته بدی محصولات برای کمپین تبلیغ می کنید،از این موضوع اطمینان حاصل کنید که رنگ و فونت مورد استفاده برای کلمه کلیدی و شماره اختصاصی،چشمگیر،جذاب و درست هستند.

6. همیشه امکان خروج از کمپین را به مشتری بدهید.

رعایت حقوق مشتریان از الزامات برگزاری کمپین های پیامکی است. مشتریان باید بتوانند در زمان دلخواه، عدم تمایل خود را برا یادامه حضور در کمپین را به شما اعلام کنند.

7. مشتریان خود را به یک تجربه غنیتر سوق دهید.

زمانی از این مورد استفاده کنید که چند کمپین پیامکی اجرا کرده و کاملا در این کار ماهر هستید.

شما م یتوانید مانند متن ایمیل،یک آدرس اینترنتی را در متن پیامک خود بگنجانید تا مشتری را به یک وب سایت موبایلی(سایت WAP نیز نامیده می شود) هدایت کنید.این کار به مشا امکان می دهد تا اطلاعات بیشتر و مفیدتری در اختیار مشتری قرار دهید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
افزودن نظر
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با ما

 تهران - ​​فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان بهنام کوچه بهنام یکم پلاک 1 طبقه چهارم

 

تلفن: 44005676-021

info (@) hooweb (dot) ir

با ما در تماس باشید!

ما کیستیم؟

هو وب

"هووب" در حوزه تحقیقات بازاریابی و ابزارهای آن فعالیت می نماید.

مشاوره و ساخت ابزارهای بازاریابی تکنولوژی محور تخصص ماست.

ما برای رونق کسب و کار شما برنامه ای داریم

پرداخت الکترونیک

امکان پرداخت با کلیه کارت های بانک های عضو شتاب مقدور می باشد.

آخرین مطالب هو وب لاگ