9 گام برای بازاریابی پیامکی

مدیران ارشد بازاریابی که با ارسال پیام متنی به عنوان گزینه دیگری برای گفتگوبا فرد آشنا هستند.

ممکن است نتوانند به طور کامل از مزایای این روش سود ببرند.

در اولین نگاه،ارسال پیام متنی-یا پیامک-حیلهای است که توسط شوهای تلویزیونی برای جمع آوری رایها مورد استفاده قرار می گیرد یا یک تاکتیک ثبت نام است که روی سر در مغازه ها یا بیلبوردها تبلیغ می شود. پیامک درمتنهای مراتب مشابه ایمیل بوده و روش دیگری برای مخابره پیامها و فراخوان ها است به جز اینکه دراین مورد محدود به ارسال و دریافت تنها 160 کاراکتر هستید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2563

آیا آمار گوگل آنالیز مشکل دارد؟

ابزار آمارگیر گوگل: گوگل آنالیتیکز بدون شک مفیدترین و کامل‌ترین ابزار آمارگیر در بین تمام ابزارهای موجود است و کمک بسیار زیادی به تحلیل سایت می‌کند.

اساس کار ابزار تحلیلگر گوگل بر اساس ذخیره کوکی در کامپیوتر کاربر است.

بر همین اساس این ابزار تعداد بازدید، بازدیدکننده جدید و ... را تشخیص می دهد. 

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2505

تبلیغات اینترنتی

بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی واقتصادی امروزه موضوع تحقیقات مختلف درمیان محققان و اندیشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پیش رو نیز بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه تبلیغات است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2036

تماس با ما

 تهران - ​​فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان بهنام کوچه بهنام یکم پلاک 1 طبقه چهارم

 

تلفن: 44005676-021

info (@) hooweb (dot) ir

با ما در تماس باشید!

ما کیستیم؟

هو وب

"هووب" در حوزه تحقیقات بازاریابی و ابزارهای آن فعالیت می نماید.

مشاوره و ساخت ابزارهای بازاریابی تکنولوژی محور تخصص ماست.

ما برای رونق کسب و کار شما برنامه ای داریم

پرداخت الکترونیک

امکان پرداخت با کلیه کارت های بانک های عضو شتاب مقدور می باشد.

آخرین مطالب هو وب لاگ